Τρίτη 8 Απριλίου 2008

trash me!

Μαρινέλλα στη διαπασόν. Στη Βουλιαγμένης με μισόκλειστα παράθυρα- μη μας δει ο κόσμος!
Τραγουδάμε δυνατά για να πάει καλά η Κυριακή. Μόνο μαζί σου μπορώ να τα κάνω αυτά sugarproof! Γιατί?
Γιατί η αγάπη μας είναι λίγο πιο μικρή απ' το σύμπαν!

Σκούπισα τα μάτια τα κλαμμένα,
έβαψα τα χείλη τα θλιμμένα,
πέρασα το ρουζ στα μάγουλα μου,
έβαλα λουλούδια στα μαλλιά μου

Πήρα το φουστάνι το καλό μου,
κρέμασα στολίδια στο λαιμό μου,
κλείδωσα συρτάρια αναμνήσεις,
έθαψα χιλιάδες συγκινήσεις

Ξεγελώ λοιπόν τον καθένα
πως καημό δεν έχω κανένα
αχ καρδιά μου πώς να σε πείσω
πως δεν θα γυρίσει πίσω(2)

Πότισα τις γλάστρες στο μπαλκόνι
άναψα τα φώτα στο σαλόνι,
κάλεσα τους φίλους σε τραπέζι
κ έβαλα το ράδιο να παίζει

Στίxοι: Σάσα Μανέτα
Μουσική: Αντώνης Στεφανίδης

photo: dzhiidzhiks

4 σχόλια:

Jirashimosu είπε...

Δεν είναι πολύ αστείο που στο τραγούδι αυτό η διαδικασία ανάρρωσης από χωρισμό πέρα από το dress up/get drunk περιλαμβάνει και πότισμα των γλαστρών στο μπαλκόνι;
Και μάλιστα ακριβώς πριν έρθουν οι καλεσμένοι για τραπέζι;

Αθάνατη Μαρινέλλα...

Echo είπε...

οι γλάστρες είναι νομίζω το καλύτερο κομμάτι του τραγουδιού,
φαντάσου όμως τη Μαρινέλλα με το Κυριακάτικο φόρεμα και τα λουλούδια στα μαλλιά να τις ποτίζει!
:-)
δε κοιμάσαι εσύ?

Jirashimosu είπε...

Βέβαια τώρα που το σκέφτομαι έχει κάτι ωφελιμιστικό όλο αυτό.
Ίσως ποτίζει τις γλάστρες για να έχει λουλούδια να βάζει στα μαλλιά της...

(Μα ποιος κοιμάται από τώρα;)

Echo είπε...

χαχαχαχαχα
σωστό! δεν το είχα σκεφτεί!
χαχαχα