Πέμπτη 17 Απριλίου 2008

wanna do!

καιρός να βρούμε καμιά δουλειά
γιατί κι οι έρωτες μου φάγανε τα χρόνια!

πάντα έβλεπα πολύ τηλεόραση (και δε μετανιώνω καθόλου!)
και πάντα μου άρεσαν οι διαφημίσεις

εκτιμώ ιδιεταίρως τους διαφημιστές
και πολλές φορές "ζηλεύω" διαφημίσεις που θα ήθελα να έχω κάνει εγώ

πάντα πίστευα πως είναι πολύ "cool" να είσαι διαφημιστής για μία περίοδο της ζωής σου
δημιουργικό, αγχωτικό και δημιουργικό ξανά!
τι καλύτερο?

εδώ το top 3 των διαφημίσεων που έχω δει τελευταία
και θαύμασα

aegean london , από την Upset


molto kounoupi, από την Spot JWT


ote xematiasma, από την ? (όποιος ξέρει...comment please)


και bonus αυτή με τους δύο παπούδες που δεν τη βρίσκω, τράπεζας που δε θυμάμαι
διάλογος περίπου:
παππούς1- τα λεφτά πρέπει να τα βάζεις στην άκρη, να αβγατίζουν για το μέλλον
παππούς2- ποιό μέλλον βρε χούφταλο? τα λεφτά πρέπει να τα έχεις ανα πάσα στιγμή. Να βγεις με μια κοπελίτσα να μη τη κεράσεις μία πάστα?

2 σχόλια:

SugarProof είπε...

CV/τηλέφωνα/e-mail κι από την αρχή!

Go, soldier, Go!!!

;)

SugarProof είπε...

ps:

www.youtube.com/watch?v=UQ33EzgE0h4

:P