Κυριακή 16 Νοεμβρίου 2008

δε καμ μπακ

μετά από έξι μήνες αποχής
και αφού τακτοποίησα τα γκομενικά μου
για να μην κλαίγομαι άλλο
επιστρέφω στο blogoσπιτάκι μου
Photo: Ming Wan

Aκόμα δεν ξέρω γιατί το δημιούργησα. Δεν έχω αποφασίσει αν θέλω να μοιραστώ κάτι και τι θα ήταν αυτό. Πάντα μου φαινόταν ότι σου έλειπε κάποιος σκοπός, ένα concept! Μάλλον το έκανα από μόδα, όλοι έχουν blog (τσσσσ, γκομενοπαγίδα). Αλλά το αγάπησα μωρέ. Πιο πολύ μου αρέσει να διαλέγω φωτογραφίες και να ανεβάζω. Και μ αρέσουν αυτές οι εσωτερικές blogoμόδες... πχ. αυτό, που γράφεις ξένες λέξεις με ελληνικούς χαρακτήρες
ή οι τόνοι στα κεφαλαία γράμματα.... ή τα blogoπαίχνιδα
α, και φυσικά το γεγονός οτι μπορείς να γνωρίσεις πολύ ενδιαφέροντα κόσμο

αυτή τη φορά δεν υπόσχομαι τακτική ενημέρωση...πάλι ψεύτρα θα βγω...
θα προσπαθήσω να το φροντίζω όμως