Κυριακή 16 Νοεμβρίου 2008

point of you

photo: xauthorunknown

Πριν ένα χρόνο περίπου, υπάλληλος σε βιβλιοπωλείο
"μωρό μου, στα έχω βάλει στη σακούλα"
μου πήρε καμιά δεκαριά δευτερόλεπτα να καταλάβω οτί ναι όντως απευθύνεται σε εμένα, αφού ήμουν η μόνη στο μαγαζί...
σοκαρίστηκα -εγώ ήξερα "μωρό μου λέμε το γκόμενό μας..-
και έφυγα με ένα τεράστιο χαμόγελο

Πρίν μισό χρόνο περίπου περπατάω με τον κολλητό μου
και μου φεύγει ένα ασυναίσθητο και πολύ φυσικό " ρε μωρό μου.."
σοκαρίστικα και το ανέφερα στην ψυχοθεραπεία
σοκαρίστικε και ο κολλητός μου λίγο,
αλλά έφυγε με ένα χαμόγελο νομίζω

Και τώρα έρχεσαι εσύ που λες μωρό μου όλο τον κόσμο
και τη ζηλεύω αυτή την ευκολία
που λίγο ξαφνιάζει τους ανθρώπους
μωρό μου, αγάπη μου....
αφαιρώ την ουσία από τις λέξεις
ή θα μοιράζω χαμόγελα λες?

και βέβαια διαπιστώνω το πόσο επηρεάζεις τα πάντα μου, ακόμα και τον τρόπο που μιλάω
μωρό μου

Δεν υπάρχουν σχόλια: